Monday, January 26, 2009

saya sayang mak saya


heeee..

cuti CNY aritu blk umah cheras..
rndu btul nk blk umah..

but kejap je..
tonite dah blk gombak blk..
tp sy epi sgt sbb dpt jmpe mak, ayh n lain2..
kat umah adk2 sume ade..

best ramai2..


** pic in di snap oleh adk sy sewaktu sy blom ready..huuu..
** lokasi penggambaran : rumah kat cheras..
** pakaian : SAYA sayang Mak SAYA

sy sgt suke t-shirt ni w/pn agk murah n bleh dpt kat mane2.. p'kataan kat t-shirt tu yg menarik minat sy.. SAYA SAYANG MAK SAYA!! yaa.. sy mmg sgt syg mak sy.. sy pakai t-shirt ni mase blk cheras ari sabtu ari tu.. epi sgt sbb mak senyum je tgk.. heeee.. td nak blk cni pon pakai lg.. (^_^)


4 comments:

B@drul said...

mana nak dapat tshirt camni?

13may said...

a'aa laa...mana dapat tshirt tuh?

^^ iLa_siNdaReLa ^^ said...

>> B@drul & 13may - baju t'sebut bleh d dpti d mane2..sy bli kt teluk kemang..

PakciQue said...

Sama lah kita. Masa hari ibu tu pun, pakai gak baju nie..

Saya Sayang Mak Saya