Friday, July 3, 2009

aduhai waNaKu sYg~

siapakah gadis yg b'name WANA itu??
ada apa dgn WANA??
she is my BESFREN!!
kwn d waktu ssh n senang..
boleh gak d katekn tulang blakang sy..
semmg nye beliau merupakan salah seorg individu yg t'penting bg sy slain family..

last 2 weeks WANA b'tunang..
xtau nk gmbrkn cmne prasaan sy..
happy n xcited..
sy t'lbh xcited drpd WANA sndri..
but sumtimes rase sedih pn ade..
xtau sbb ape..
maybe sbb t'detik dlm ati mgkn kah kami x seakrab dulu ble WANA dah kawin nnt..
huhu..
tbe2 rase mcm lg sedih..
tp x kn la slame2 nye WANA kne ade d sisi sy kn..
stiap manusia dlm dunia ni ade pasangan b'lainan jantina yg akn mereka kahwini..
semoga Allah merahmati ikatan antr WANA & GG, dilancarkan p'jlnn mjls p'kahwinan nnt, live hapily ever after!!
hopefully x kn ade jurang antara kami smpai ble2..

TO WANA : FADILAH SAYANG BANGAT SAMA KAMU!!


[ this is my WANA..to GG: jgn pernah sakiti beliau!! ]


[ dah jd tunang org.. ]


p/s : sape nak tempah jait manik baju msg me ok!! (^_^)


>>>>> lagu selingan...................................................

[ PUTERIKU SAYANG ]

Lembut mu tak bererti kau mudah dijual beli
Kau mampu menyaingi lelaki dalam berbakti
Lembut bukan hiasan bukan jua kebanggaan
Tapi kau sayap kiri pada suami yang sejati

Disebalik bersih wajah mu disebalik tabir diri mu
Ada rahsia agung tersembunyi dalam diri
Itulah sekeping hati yang takut pada ilahi
Berpegang pada janji mengabdikan diri

Malu mu mahkota yang tidak perlukan singgahsana
Tapi ia berkuasa menjaga diri dan nama
Tiada siapa yang akan boleh merampasnya
Melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

Ketegasan mu umpama benteng negara dan agama
Dari dirobohkan dan jua dari dibinasakannya
Wahai puteriku sayang kau bunga terpelihara
Mahligai syurga itulah tempatnya




9 comments:

JuLia d BuBbLes said...

sayang jUlia x..?? ;p

^^ iLa_siNdaReLa ^^ said...

mesti la sayang gak..
ape la soalan..
nak kne ni..

The subject said...

Br baca tajuk pun dah bergenang....... ='(

^^ iLa_siNdaReLa ^^ said...

hehe..
bergenang xpe..
jgn nangis sudah..
(^_^)

The subject said...

Fadilah jahit manik mmg best, tempah la kat die ok! Boleh bg name samaran Ila Manik lepas nih ek!

Raithab said...

best lagu ne...e-mail saya lagu ne...malas la nak download...thanks

^^ iLa_siNdaReLa ^^ said...

>> The subject - sempat lg wat marketing.. haha..

>> Raithab - nak ke?? bg email..

tank said...

tak disangke kamu masih igt aku... aku masih belum dalam mood berblog.. tapi gudluck utk kamu...

tank said...

terima kasih... aku sgt menghargainya... teruskan berblog.. kalau ada kisah menarik pasti aku akan singgah di sini...